MAM sikertörténet Minden nagy sikertörténet elején egy látomás állt. Így volt ez a MAM-nál is. Pontosabban: Kezdetben volt a cumi és a vállalatalapító, Peter Röhrig terve, hogy a babaápolási termékek piacát forradalmasítsa. A MAM 1976-ban indult – kiváló minőségű babaápolási cikkek víziójával, amelyek dizájnt, funkciót és orvosi kompetenciát ötvöznek egységgé.
Ma évente több mint 40 millió MAM termék teszi az osztrák vállalkozást vezető dizájn márkává a babaápolási cikkek piacán.
A MAM prémium termékeivel mind az öt földrészen, több mint 30 országban jelen van – részben piacvezetőként. A MAM piacvezető a cumik területén az USA-ban és több európai országban. A MAM titka a dizájn. Egyedülálló, mert a stílussal szemben támasztott legmagasabb igényeket ugyanúgy kielégíti, mint a termékkel szemben támasztott követelményeket, így a babáknak a tökéletes kezdést biztosítják az életben. Az is egyedülálló, ahogy MAM az egyes termékeket kifejleszti: formatervezők, orvosszakértők, tudósok, műszaki szakemberek és szülők nemzetközi, tudományágakat átfogó együttműködésével. A MAM kínálatában a következő termékek találhatók meg: cumisüvegek, itatópoharak, cumik, rágókák, szájápolási eszközök (fogkefék, szájápoló kendő), etetési eszközök (baba tálak, evőeszkozök), szoptatást segítő termékek (mellszívó, melltartóbetét, bimbóvédő), ajándékszettek, pelenkázótáska, mikrohullámú sterilizátor, üvegmosókefe.
Tudományosan bizonyított A MAM termékeket az ICMRS- el és más szakértőkkel együttműködve fejlesztették ki. www.icmrs.org BPA MENTES A MAM termékek kivétel nélkül BPA (biszfenol-a) mentesek, így a babák számára tökéletesen biztonságosak. Az iránymutató MAM dizájnt, a MAM stúdiók technológiai innovációit és a vállalat elkötelezettségét a biztonságos és egészséges babafejlődés területén az egész világon méltatják. A szakértők elismerései a MAM dolgozói számára nagyon értékesek. Ennél fontosabbak azonban az elégedett szülők és a boldog kisbabák.