HAMAROSAN INDUL:
meseorszagbababolt.hu
Nagyobb egy összegű vásárlásnál a végösszegből -10% kedvezményt majd a további vásárlások után(1000Ft felett)kedvezményre jogosító kártyát adunk ajándékba!
A kártyák névre szólnak pelenka vásárlásakor vagy más akciókkal együtt nem használható fel!
Kedves Látogató!
Az oldalon látható termékeket kizárólag üzletünkben vásárolhatják meg amely Mohácson a RÁKÓCZI UTCA 2 ALATT TALÁLHATÓ AHOL AZ ALÁBBI NYITVATARTÁSSAL VÁRJUK!
Hétfő-Péntek:8-12 és 13-17 óra
Szombat 9-12 óra
AZ ÜZLET ELKÖLTÖZIK!!!ÚJ CÍMÜNK DECEMBER ELSŐ HETÉTŐL:
RADNÓTI LTP.2 (volt műszaki bolt)
Keressetek minket a facebookon is,ahol extra kedvezmények,játékok
is találhatók:Meseország Bababolt
Mit kell tudni a légzészavarokról? ("bölcsőhalál")
Csecsemőkorban gyakoriak a légzészavarok. Az újszülött például periódikusan lélegzik, ami annyit jelent, hogy légzése váratlanul megáll, majd rövid szünet után újra megindul. Előfordulhat azonban, hogy a csecsemő légzése váratlanul és hirtelen megáll, viszont a spontán légzés önmagától nem tér vissza.
Ha ilyenkor gyors beavatkozás nem történik, a helyszínre érkező szakemberek esetleg már csak a halál bekövetkeztét állapíthatják meg. Ebben az esetben beszélünk bölcsőhalálról, más néven csecsemőkori hirtelen halálról (a hivatalos megnevezés egy angol mozaikszó: SIDS).
Bölcsőhalálnak hívják azt, amikor az 1 hónap és 1 év közötti kisbaba úgy hal meg, hogy az okot később a legrészletesebb vizsgálat sem tudja kimutatni. A bölcsőhalál alvás közben történik - mely lehet nappali, vagy éjszakai - és az esetek többségében 6 hónaposnál fiatalabb csecsemőket érinti, leggyakoribb 3-5 hónapos korban, de ritkán akár 12 hónap után is előfordul. A légzésleállás típusosan alvás közben következik be, rendszerint zajos, figyelmet felkeltő előzmények nélkül. A bölcsőhalál szerencsére ritka, világviszonylatban ezer megszületett kisbaba közül 10-20 esetben fordul elő, a hazai adatok még ennél is kedvezőbbek.
Nem túl gyakori, de nagyon ijesztő, éppen azért, mert nincs rá magyarázat. A kicsi tökéletesen egészségesnek látszik, egy esetleges orvosi vizsgálat semmi rendellenest nem tud kimutatni. Az ok nem ismert, de tudjuk, hogy bizonyos körülmények fokozzák a kockázatot.
Kockázati tényezők:
Az okok sajnos nem ismertek, ezért a bölcsőhalált nem lehet 100%-osan megelőzni,
de számos olyan kockázati tényezőre fény derült, amelyek ismeretében nagyobb a veszély.
|
Miért hasznosak ezek a készülékek?
Az Angelcare® termékek nem orvosi készülékek, nem tudnak beavatkozni, orvosi segítséget nyújtani légzésmegállás esetén, de időbeni jelzésükkel segítséget nyújtanak az emberi életmentő beavatkozás lehetőségére.
Az Angelcare® új filozófiát teremtve a bölcsőhalál kockázatának csökkentése mellett az első helyre tette a szülők tehermentesítését és az aggodalmak miatti kényszerhelyzet csökkentését, ezáltal lehetőséget biztosítva a szoptatások közötti-, éjszakai nyugodt pihenésre.
Az Angelcare® termékeit ajánlja minden babának 0-14 hónapos kor között, és minden családnak, akinek a gyermekük biztonsága mellett a saját nyugalma és pihenése is fontos!
forrás:www.angelcare.hu
TOMY TSP500 légzésfigyelő 19,990Ft
Az anyukák nagyon szeretik a TOMY légzésfigyelő készüléket, mert kifejezetten arra fejlesztették ki, hogy ellenőrizzék a baba legcsekélyebb mozdulatát/légvételét is.
Azokban a korai hónapokban, amikor a fiatal csecsemők egy szobában alszanak a szülőkkel, optimális nyugalmat biztosít, mert folyamatosan figyeli a mozgást hallható lágy „kattogó" hanggal és fényjelzéssel.
Függetlenül attól, hogy baba egy mózes kosárban vagy gyermekágyban alszik, a szülők pihenhetnek - abban a biztos tudatban, hogy ha a baba mozgása/légvétele leáll, a készülék riaszt 20 másodperc után.
A TOMY szenzorpadját helyezzük a baba matraca alá, ami érzékeli a baba minden mozgását. A fény kijelző és állítható kattogó funkció hangerő szabályozója kényelmet kínál, hogy a baba nyugodtan alszik.
A TOMY légzésfigyelőben van egy alacsony akkumulátor jelző, mely extra nyugalmat biztosít. A TOMY légzésfigyelőt lehet kombinálni TOMY Digitális babaőrzőkkel, így a szülők extra szolgáltatásokat és előnyöket élvezhetnek a kombinált készülékek használatakor.
Készülékre 2 év garancia van.
Elemek: 4 db x AA (LR06), nem tartozék.
BabyControll légzésfigyelő 27,450Ft
BeSafe övterelő kismamáknak:
BESAFE Magzatvédő öv kismamáknak(kismamaövterelő)
Egy öv két élet
Ön szerint, mi az oka annak, hogy a kismamák nem szívesen használják a biztonsági övet? Miért mondanak le róla éppen akkor, amikor a magzatuk megóvása a legfontosabb lenne?
A válasz meglepő. Azért, mert az öv feszül, kényelmetlen és nyomja az egyre növekvő pocakban fejlődő magzatot. Amerikai kutatók szerint a rosszul bekötött öv valóban veszélyeztetheti a babát, de mindannyian ismerjük az öv mellőzésének kockázatát is.
A megoldást a BeSafe magzatvédő öv kifejlesztése jelentette, amely szinte azonnal a kismamák kedvence lett, mert egyszerre kényelmes és védi legdrágább kincsünket, a születendő kisbabát.
A gyermekes családokat érintik a biztonsági gyerekülés kapcsán felmerült változások.
Év eleje előtt sokunknak le kell cserélni az autóban a biztonsági gyerekülést, illetve az ülésmagasítót. Az új, szabályos biztonsági gyerekülés jobban védi a gyermek fejét, a kialakításuk olyan, hogy egy baleset kapcsán kinyíló oldallégzsák kisebb eséllyel okozhat sérülést, illetve a rugalmas hevederek is biztonságosabbak, kevésbé okoznak csonttörést.
A régi típusú biztonsági gyerekülés, melyen ECE R44/01 vagy ECE R44/02 jelzés található, már nem lesz tehát megfelelő. Az ECE R44/03 és ECE R44/04 jelű autósülés megfelel a követelményeknek.
Ha valaki biztonsági gyerekülést szeretne mostanában vásárolni, akkor kevésbé ajánlatos a használtak közül választania, mert leginkább a régi típusúra lelhet. Szükséges tehát rászánni magunkat egy teljesen új biztonsági gyerekülés megvásárlására. De ez esetben is mindenképpen meg kell nézni az ülésen található narancssárga címkén a jelzést, hogy 03-ra, illetve 04-re végződik-e, mert még előfordulhat, hogy a régi szabvány szerintit árulják.
Gyermekünk biztonsága nagyon fontos, nem kevésbé a szabályok betartása. Legyen az autónkban szabványnak megfelelő biztonsági gyerekülés!
forrás:www.kismama.hu
Legfontosabb a gyermek korának és súlyának megfelelő méretű autós ülés kiválasztása. Ebben nyújt segítséget az alábbi táblázat.:
Csoport: | Súly: | Életkor: |
Terhesség alatt | 0 Kg | -9 hónap |
0/0+ | 0-13 Kg | 0-kb 12 hónap |
0/1 | 0-18 Kg | 0-kb 4év |
1 | 9-18 Kg | 9 hónap - kb 4év |
2/3 | 15-36 Kg | 3év-12 év |
1/2/3 | 9-36 Kg | 9 hónap-12év |
A megfelelő gyerekülés kiválasztásához azonban nem árt elgondolkodni a súlyhatárokon ugyanis a túl széles határ mindig kompromisszumokkal jár, ami általában a biztonság és a kényelem rovására megy. Például ha a 0+-os bébi hordozó helyett egy 0/1-es gyerekülést választunk valamivel tovább tudjuk használni de nincs babahordozónk (amit esetleg a babakocsinkra is rögzíthetünk) és ha a baba elalszik az autóban körülményesebb kivenni az ülésből mint egy hordozóesetén ahol a baba nyugodtan aludhat tovább.
Ha egy 9-36 kg súly határú ülést választunk azt sokáig használhatjuk de ezek az ülések általában nem (vagy csak egy fokozatban) dönthetők és 18 kg-os korhatár felett csak ülésmagasítóként funkcionál amit az új előírások szerint csak 22 kg-tol ajánlott használni. Ahhoz, hogy gyermekünket biztonságba tudjuk mindenkép három ülés vásárlása szükséges 0/0+ 0-13 kg ; 1 9-18 kg ; 2/3 15-36 kg.
Az 50-es évek végén, az első gyermekülések megjelenésekor csak az utazási kényelem növelése volt a cél. Ezek a szerkezetek azért készültek, hogy a gyerekek jobban kiláthassanak az autókból, alváskor pedig kényelmesebb helyzetben legyenek. Biztonsági szempontokról csupán a 60-as évek végétől beszélhetünk. Akkor indult el az USA-ban egy program, amely az aktív és a passzív járműbiztonság fejlesztését tűzte ki célul. A kezdeti fejlesztésű üléseket az autó háttámláján alul vagy felül átvetett hevederrel rögzítették, amit a karosszériához csavaroztak. A tíz évvel későbbi vizsgálatok hamar kimutatták, - különösen a gyorsfilm-felvételek segítettek ebben - hogy milyen csekély védelmet jelentettek az akkor kapható, szilárdságilag gyenge, rosszul rögzített gyerekülések.
Az első szabványok 1970-től léptek életbe, de még csak a 6 hónapostól 4 éves korig terjedő korosztály biztonságos elhelyezését megoldó előrenéző ülésekre vonatkoztak. A csecsemők és a nagyobb gyerekek ekkor "kimaradtak" az előírásból (a 4 évesnél nagyobb gyerekek számára a felnőtt öv használatát javasolták), és az ellenőrzés módszertana is csak statikus erőterheléses vizsgálatokra épült. Az ezután megjelent, saját övrendszerrel ellátott gyermeküléseket bonyolult övfeszítő elrendezéssel szerelték, sokszor 4-5 helyen kellett módosítani, beállítani a megfelelő övhossz részt a kényelmes és egyben biztonságos övfeszesség eléréséhez.
A mai legkorszerűbb gyermekülésekben már csak egyetlen övfeszítő hely van a pirossal jelölt kioldócsaton kívül. A kioldócsatot sem volt mindig kötelező a felsőtest alsó részének közepén elhelyezni, csak a 80-as évek közepétől változott így az előírás. A kezdeti időkben előfordult, hogy a bonyolult övfeszítő rendszer és az ülésvázon "elrejtedt" kioldócsat miatt a menteni érkezők nem tudták kiszabadítani a gyermekeket.
Fél évszázaddal az első gyerekülések megjelenése után még jelenleg is komoly mérnöki feladványt jelent a gyerekek biztonságos utazásának megoldása. A sérülési mechanizmusok pontos megismerése, feltérképezése nehéz, nem megoldott probléma. A gyerekek testfelépítése, a mellkas, a nyak, a fej szerkezete, csontozata, tömegarányai, terhelhetősége merőben különbözik a felnőttekétől, ezért a felnőttekre vonatkozó kutatási eredményekből szinte semmit sem lehet itt alkalmazni. A biomechanikai kutatások számára csupán a modellezés, a próbababás kísérletek jelentik az egyetlen valós lehetőséget, illetve balesetek utólagos rekonstrukciója nyújt jelentős segítséget.
A terhelési határértékek meghatározása nagyon nehéz feladat, amiből egyértelműen következik, hogy igyekezni kell a biomechanikai értékeket a lehető legalacsonyabban tartani és nem vállalni semmilyen kockázatot, vagyis a legbiztonságosabb gyermekvédő berendezéseket kell alkalmazni. Ezzel is magyarázható az előírások állandó, folyamatos szigorítása. A biomechanikai kutatások lassú haladásával ellentétben az utolsó tizenöt év jelentős technikai fejlődést eredményezett, melynek következtében a vezető gyártók egyre biztonságosabb konstrukciókkal jelennek meg a piacon. És a fejlesztés nem áll meg.
A továbbiakban a gyermekvédő berendezésekre vonatkozó előírásokról és az alkalmazott vizsgálati módszerekről ejtünk néhány szót.
Minden Európában forgalomba hozott gyermekülésnek meg kell felelnie az ECE R44/03 vagy 04 jelű direktívának, bárhol is gyártották azt. Az 1995-től érvényes szabvány részletesen előírja azokat a paramétereket, melyeknek meg kell felelnie a különböző kategóriákba sorolt gyermekvédő berendezéseknek, pontosan rögzítve a vizsgálati módszereket és a minősítéseket. Erre azért van szükség, hogy a vizsgálatok összehasonlíthatók és rekonstruálhatók legyenek.
A minősítés legfontosabb eleme a dinamikus vizsgálat, amit erre a célra épített próbapadon, próbabábúval hajtanak végre. A két legfontosabb adat, amit mérnek, az a fej legnagyobb vízszintes elmozdulása és a mellkas gyorsulása. A modellezett frontális ütközést 50 km/h sebességgel hajtják végre és ebben az esetben a testre 20-28 g lassulás hat. Ezután egy 30 km/h-s hátulról történő ütközést imitálnak, amikor a test lassulása 10-14 g.Minden ülést, amely teljesítette az előírásokat egy narancssárga érvényesítő címkével kell ellátni, amely a következő információkat tartalmazza: Felül szerepel rajta az ECE norma száma, alatta az universal�kifejezés mutatja, hogy az ülés minden autótípushoz használható. (lehetne �emi-universal�vagy �pecific�is értelemszerűen típus specifikus üléseknél). A címkén fel kell tüntetni a testsúly határokat is a szabványnak megfelelően. A körben lévő nagy "E" betű melletti szám arra az országra utal, ahol a minősítést elvégezték. Alatta a megfelelést azonosító számsor található, amely 03-al, vagy 04-el kezdődik attól függően, hogy az ülés melyik verziónak felel meg.
Ami az ülések műszaki paramétereire vonatkozó előírásokat illeti, azok teljesen megegyeznek. Tehát nyugodtan vásárolható 03-as minősítési jellel ellátott ülés, ez csupán annyit jelent, hogy egy régebben bevizsgált típusról van szó. A 04-es verzió, amely 2005 óta van érvényben, a vizsgálati mintavételre és a gyártás körülményeire vonatkozóan tartalmaz új előírásokat. A 03-as verzió szerint elég volt a gyártás megkezdése előtt a prototípusokat bevizsgálni. Ez az előírás változott meg úgy, hogy le kell gyártani egy minimum 50, maximum 5000 db-ból álló sorozatot és a közülük véletlenszerűen kiválasztott 5 db mintát vetik alá a dinamikus vizsgálatoknak. A gyártónak továbbá rendelkeznie kell ISO 9002-es minősítéssel.
Az ECE R44/04-es direktíva részletes, szinte mindenre kiterjedő szabályozást tartalmaz, ugyanakkor nagy hiányossága, hogy nem követeli meg az oldalütközés elleni védelmet.
Az ADAC, a német autóklub a legnagyobb európai autós szervezet, amely saját vizsgálati laboratóriummal is rendelkezik. 2003 óta évente végeznek tesztsorozatokat és adnak ki minősítéseket a biztonsági ülések minden kategóriájában. Ezek a vizsgálatok sokkal jobban modellezik a valóságot mert 50%-al nagyobb dinamikus terhelésnek kell megfelelnie a próbadaraboknak, mint az ECE R44/04-es direktíva esetében. A frontális ütköztetést 64 km/h sebességgel hajtják végre és tesztelik az üléseket egy 50 km/h sebességgel bekövetkező oldalirányú ütközés esetére is.
A teszt során négy szempontból vizsgálják az üléseket, közülük a biztonság csak az egyik, bár kétségtelenül a legfontosabb. A használhatóság, a komfort és a kezelhetőség is külön-külön minősítésre kerül egy ötfokozatú skálán. A nagyon sok, egymással sokszor nehezen összehangolható kritériumnak nem egyszerű megfelelni. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy az európai piacon ma kapható legbiztonságosabb ülések is "csak" jó (gut) minősítést kaptak. Természetesen büszkék vagyunk rá, hogy köztük vannak a BeSafe termékek is. Eddig mindössze egyetlen izofix rögzítésű babahordozó tudta elérni a nagyon jó (ser gut) minősítést. Az ülések oldal- és fejvédelmének előtérbe kerülése, ami ma a fejlesztés legfőbb iránya, egyértelműen az ADAC tesztjeinek köszönhető.
Az ECE R44/04-es direktívának megfelelni alapkövetelmény. Jól szerepelni az ADAC tesztjén rangot jelent, amely kivívhatja a szakma és a fogyasztók elismerését is. Minden minőségi biztonsági ülést gyártó cég ma már az ADAC tesztet tekinti mérvadónak és legfőbb célja a nagyon jó (sehr gut) minősítés elnyerése.
További információ:
www.adac.de
ADAC VIDEO infó
A legnagyobb európai fogyasztóvédelmi szervezetet képviselő Stiftung Warentest az európai piacon kapható biztonsági autósülések többségét évente leteszteli. Ezeknek a vizsgálatoknak az alapja az ADAC dinamikus ütközési tesztje, de kiemelten foglalkoznak az ülések rögzítésével és használhatóságával is. A minősítésre baleseti esettanulmányokat, tudományos kutatások eredményeit és a fogyasztói véleményeket is felhasználják. A Stiftung Warentest a vásárlók körében kiemelkedően nagy véleményformáló erővel bír, ezért a gyártók számára nagyon fontos, hogy milyen helyezést érnek el a kategóriájuk rangsorában.
További információ:
www.test.de
Egyes magazinok időről-időre publikálják saját tesztjeiket. Esetenként közlik olyan vizsgálatok eredményeit is, melyeket egy-egy ülésgyártó saját intézetében végeztek el. Előfordulhatnak olyan teszteredmények melyek az objektív tesztek győzteseit akár vesztesként is kihozhatják. Természetesen ezek a vélemények nem tekinthetők függetlennek. A használhatóságra, kényelemre vonatkozó megállapítások hasznosak lehetnek a fogyasztók számára, de a balesetek során életfontosságú biztonságról vajmi keveset tudhatnak meg.
Egyes sajtóban megjelenő cikkek csupán egy kiemelt szempont szerint rangsorolják az üléseket pl. ár, súly, forma stb. Ezeket a véleményeket kellő kritikával kell fogadni és célszerű az objektív tesztek eredményeire támaszkodni.
És most nézzük a babakocsikat:
A kismamák és kispapák életében az első pillanattól kezdve az egyik legfontosabb kérdés, hogy milyen babakocsit vásároljanak, mert mindenki a legjobbat és árban a legkedvezőbbet szeretné megtalálni a babának és magának.
Szaküzletünkben sokszor elhangzik a kérés, hogy 'a legjobb babakocsit kérem'.
Nos ezt elég nehéz teljesíteni, mert nagyon sok jó minőségű babakocsi van az üzletben, de mindegyik másképp működik, és mást tud, illetve nagyon sok féle anyuka és apuka van.
A jó babakocsi kiválasztásához a legfontosabb, hogy a szülők életvitelébe, életritmusába megtalálják a legjobban beleillő babakocsit.
Emeletes házban, lépcsőn ...
Egy egyszerű példa, ha valaki vásárol egy nagykerekű robosztus két- vagy háromfunkciós babakocsit amit minden nap a negyedikre kell fel cipelnie az nem valószínű, hogy szeretni fogja a babakocsiját.
Ha viszont választ egy esernyőnyire összecsukható könnyű aluvázas babakocsit könnyen felviheti magával.
Séta, utazás, kavicsos terep ...
Ha minden reggel egy murvás kövesúton kell boltba járni, vagy szeretnek a szülők kirándulni sétálni akkor célszerűbb az előbb említett nagykerekű modellt választani.
Ha például valaki sokat autózik a picivel neki egy travelsystem (utazórendszer) jellegű babakocsi kiválasztása a legszerencsésebb.
Nagyon fontos, hogy a babakocsi könnyen és egyszerűen kezelhető legyen, illetve összecsukott állapotba beférjen az autónk csomagtartójába.
Érdemes figyelmet fordítani a babakocsi felszereltségére és tartozékaira, továbbá a megadott korhatárra. Ugyanis nem mindegy, hogy a gyermek hány éves koráig tudjuk használni. Szükség lesz-e a későbbiekben egy másik babakocsi vásárlására.
Tartozékok, kiegészítők ...
Jelentős pénzt takaríthatunk meg ha, a felszereltségre is több figyelmet szánunk például tartozéka-e a bébi hordozó, és vagy a mózeskosár, a lábzsák vagy a lábtakaró, babakocsi táska a kiválasztott típusnak.
A későbbiekben az sem mindegy, hogy milyen mózeskosár tartozik a babakocsihoz. Ugyanis az egyszerűbb textilmózesek jó szolgálatot tehetnek télen, illetve ha a babakocsit egy fűtetlen közös tárolóban tartjuk, akkor könnyebb a picit fel ill. levinni még ha séta közben el is aludt. De vannak komolyabb mózeskosarak is amelyek lényegesen nagyobbak, bölcsőként is használhatjuk illetve autóba is rögzíthetők, ezeket már közvetlenül a babakocsi vázra tudjuk rögzíteni.
A másik leggyakoribb tartozék a bébi hordozó mely autósülésként is szolgál a baba első életévében. A bébi hordozók között még ha ránézésre nem is látunk nagy különbséget mégis komoly eltérések vannak, de erről a biztonsági gyerekülések címszó alatt olvashatunk többet.
Ezen kívül egy babakocsit nagyon sok praktikus és hasznos kiegészítővel lehet felszerelni, ami mind-mind a kismamák és kispapák kényelmét szolgálják.
A közelmúlt tapasztalatai alapján inkább a több funkciós és jobban felszerelt babakocsik a kelendőbbek a kismamák körében, ennek talán az oka, hogy hosszútávon gazdaságosabb és a különböző életszituációkhoz legjobban ezek a babakocsik alkalmazkodnak, és mindig csak az adott szükségleteknek megfelelő tartozékokat kell használnunk.
Például az első sétáknál klasszikus mélykocsi a mózeskosárral. Ha pedig autóval megyünk elegendő a bébi hordozót és a babakocsi vázat vinni, remekül használhatjuk travelsystemként.
Ha pedig a baba már kis srác elővesszük a vadi új sportrészt, rögzítjük a vázra és kész a sportkocsink. Így a babakocsit 0-tól kb. 3-4 éves korig is használhatjuk. Mindez mellett választhatunk kiskerekű, bolygókerekes és nagykerekű változatokból is (mindenkori terepviszonyoknak megfelelően).
És ahol duplán vagy harmar jönnek a babák(iker és testvérbabakocsik)
A Graco Stadium Duo azoknak a szülőknek ideális, akiknek két kisgyermekük van, és 2 az 1-ben babakocsit keresnek.
Rendkívül könnyen irányítható és átfér minden ajtón.
- az első ülés háttámlája 2 fokozatban dönthető, míg az első ülésé 3 állásban
- a hátsó ülés akár egy újszülött részére is, míg az első ülés 6 hónapos kortól ajánlott
- az újszülött autósülése hátulra behelyezhető
- a hátsó ülés a jobb kilátás érdekében magasabban helyezkedik el
- a termékhez két napvédő tartozik, egy előre és egy háta
- egy kézzel összecsukható
- nagyméretű bevásárlókosár
Műszaki adatok
Súlya:14,3 kg
Hossza: 115 cm
Szélessége: 56 cm
Magassága: 102 cm
Ára kb:49,900Ft-tól felszereltségtől függően változik!
Szekrényke a babánk ruhácskáinak.
5-10 db body - 56-os méretben, de nem árt előre vásárolni 62-es méretből is, mert nagyon gyorsan nőnek a kicsik. Téli babáknak nem árt, ha néhány body hosszú ujjú.
5-10 db rugdalózó - 56-os méretben, de ebből is lehet előre vásárolni néhány 62-es méretűt.
1-2 db kis pulóver.
1-2 db zokni - nullás méretben.
1-2 db kis harisnya.
1 vastagabb rugdalózó - 56-os méretben.
Vastag overál vagy kocsikabát a kinti sétákhoz.
Vastag és vékony kissapka.
Vékony kiskesztyű - arra az esetre, ha hosszú körme lenne és marná magát, illetve téli sétákhoz.
Mosószer, öblítő, külön szennyestartó a manó ruhácskáinak.
Orrszívó pumpa,esetleg az elemes orrszívó de a legjobban bevált az orrszívó porszívó.
Kiskanál, amit célszerű sterilizálni.
Lázmérő - a digitális fülhőmérő drága, de megéri megvenni.
Kamilla tea.
Láz kúp - az orvos írja fel.
Konakion - K vitamin, amit az orvos ír fel.
Vigantol olaj -D vitamin, amit az orvos ír fel.
Csecsemőmérleg - Lehet kölcsönözni is, de minden hónapban úgyis viszed orvoshoz, ott úgyis meg fogják mérni.
Légzésfigyelő - Ezt is lehet kölcsönözni is.
Pelenkázó táska - Amibe belefér egy pár holmi, ha utazásra kerül sor.
Párásító készülék, vagy páramegkötő - a relatív páratartalomnak 50% környékén kell lennie.
Cumisüveg melegítő.
Kenguru, háti hordó, hordozó kendő.
Pólya vagy kókuszpólya, mindkettő huzattal értendő.
Utazó ágy.
Bébiőr.
Minden alcímünk mellé igyekesztünk betenni pár hasznos dolgot.Reméljük találtok tanácsot,segítséget,választ kérdéseitekre.
email:totyogok1007@gmail.com
Az oldalon látható termékek kizárólg üzletünkben vásárolhatóak meg:
O.Susy Bt
7700 Mohács Rákóczi utca 2
0630-314/6284
email:totyogok1007@gmail.com
Facebook:Meseország Bababolt
adószám:20224046-2-02